Community

Değerli Paket kullanıyorum ve Merkez Pazar kesiyor
ARCHANGEL4 2020-01-03 20:46
790 2 0 0
# 1
Edit Date : 2020-01-03

Merhabalar.  Arkadaşlar aklımda hep bir soru işareti kalıyor bu yüzden forum halkına danışmak istedim bilgisi olanlar bilgilendirirse çok makbule geçer. Örneğin 100 m lik bir yüzük sattım daha az önce bu konuyu açmadan önce elimde % bi rakam olsun diye tam 15 m kesti bu 100 m den. hani normalde %30 kesiyo deniliyor değerli pakette ise %30 luk bir vergi kısıtlamasını yok sayıyor. e ne %30 kesti  ne hiç kesmemezlik yaptı bu %15 lik kısım yani 100 m den bana 85 m gelmesinin sebebi nedir açıklayabilen olursa çok sevinirim. Hani amacım paramı üretip al sat yaparak kazanmak. Şimdiden Teşekkürler

Character Name ARCHANGEL4
Main Character Wizard
Lv 57
# 2
Edit Date : 2020-01-04

Değerli paketin varsa kesintiye uğramazsın diye bir şey yok malesef, değerli paket kesintiyi azaltıyor sadece, sattığın herhangi bir ürünü 0.845 ile çarpıp hesaplarsan kesinti olduktan sonra envanterine kalacak miktarı bulmuş olursun. Değerli paketin yoksa bu kesinti %30larda oluyor bu doğru

Character Name Stiki
Main Character Sorceress
Lv 61
# 3
Edit Date : 2020-01-04

hmm anladım tamamdır teşekkür ederim

Character Name ARCHANGEL4
Main Character Wizard
Lv 57
FeedbackTopicDeğerli Paket kullanıyorum ve Merkez Pazar kesiyor
TOP

Limited Time Only - Free Gift Pack