Black Desert will begin in a moment.

Install the Black Desert Launcher if the game doesn't start.

Install the Black Desert Launcher to start the game.

The launcher will appear if it's installed.
If it doesn't, try to run your downloaded launcher.

Install Guide

1 Run BlackDesert_Installer_TR.exe to install the Black Desert launcher.

2 Start the game once installation is complete.

Forums

#Others #Rookie #Tip #Life Skill #Barter #Knowledge #Energy
Klasik Gemi Bugları "Uçan Gemi"
Mar 15, 2021, 09:49 (UTC+3)
1934 6
Last Edit : Mar 15, 2021, 09:49 (UTC+3)
# 1

1 yıldır maceraların en sevdiği sürprizlerden biri olan "uçan gemi" bugına yakalanmak için oyunu oynamanız yeterli. Extra bir şey yapmanıza gerek yok. Deneyimli BDO ekibi %0.001 şans ile size PEN item verirken %50 şans ile "uçan gemi" bulmanızı sağlayacaktır. Kalabalık limanlardan birinde geminizi dışarı çıkarıp dümene geçtiğinizde, gemisini dışarıda bırakan diğer maceracılar sayesinde sizin geminiz onların gemisinin üzerinde spawn olacak ve dümene geçtiğinizde karakteriniz kilitlenecek. Ancak heyecan yapmayın! Çözüm basit. Karakter atın veya sunucu atın. Aynı sorun devam ederse, karakter ve sunucu atma zaman sınırınız bitene kadar çay için, hararetinizi alır. Sonrasında bu kanser oyun içi mini etkinliğe sunucunun kalabalık olduğu saatlerde sabaha kadar devam edebilirsiniz. ;)

 

Uçan Gemi

Last Edit : Mar 15, 2021, 10:43 (UTC+3)
# 2

Denizdeki buglar saymakla bitmez bu dahil bir çoğu ile ilgili billetler videolar yolladık ama halen bişey yapılmadı bu arada t 10 dine suda gidecek deniyor daha gemiler suda zor gidiyor o at suya girdiği gibi ölür bence

133 338
Lv 62
Limber
Last Edit : Mar 18, 2021, 04:21 (UTC+3)
# 3
Süper bu sıkıntıyı dile getirmissiniz eyvallah iyi hoşta unutmamak lazım ki bu birazda oyuncuların hatası denizde işi biten sevgili oyuncu arkadaşlarımıza seslenmek lazım o geminin dışarıda bırakılma sebebi nedir yani işin bittiyse içeri sok şunu be kardesim yani sen tuvalete gidip işini gördükten sonra içeri sokmadan sallaya sallayamı geziyorsun ayıptır yaa oyuna söylenmesi kolay biraz bilinçli oyuncu olmak lazım
Last Edit : Mar 24, 2021, 17:01 (UTC+3)
# 4
birde iliyada karaya giden gemiler var uçan hollandalı gibi sizide iskeleden alıp taa tepeye çıkartıyor :D
This was deleted by the writer.
Last Edit : Jun 25, 2023, 12:45 (UTC+3)
# 6
Düzenleme Saati: 2021-03-18 04:21, Düzenleyen: NoveQueen
Son Düzenleme Tarihi : 2021-03-18
Süper bu sıkıntıyı dile getirmissiniz eyvallah iyi hoşta unutmamak lazım ki bu birazda oyuncuların hatası denizde işi biten sevgili oyuncu arkadaşlarımıza seslenmek lazım o geminin dışarıda bırakılma sebebi nedir yani işin bittiyse içeri sok şunu be kardesim yani sen tuvalete gidip işini gördükten sonra içeri sokmadan sallaya sallayamı geziyorsun ayıptır yaa oyuna söylenmesi kolay biraz bilinçli oyuncu olmak lazım

Sorun boş iskelelerde kimse yokkende oluyor. Sunucu veya karakter atarkende oyun çöküyor. Bug üstüne bug oluyor yani. :)

Last Edit : May 25, 2024, 19:08 (UTC+3)
# 7

Sayelerinde her karaktan mavi +10 itemli yapmama rağmen oyunda denizi bıraktım. Tenezzül edipte ne forum nede oyun yetkililerinden biri mesajın yazıldığı tarih olan 15.03.2021 den beri "3 yıl geçmiş" olumlu veya olumsuz bir cevap dahi dönmemişler. İlgi alaka bu kadar işte.

Reply

Gameplay

Share tips & advice related to the game.

last
Search results will display posts in increments of 10,000.